لعنت ب عشق به عاشقی لعنت به این بخت سیاه


عاشق

لعنت ب عشق به عاشقی لعنت به این بخت سیاه

سلام دوستای خوبم امروز می خوام براتون درباره عشق وعاشقی صحبت کنم.

عشق عاشقی .برای مردم تعریف های متفاوتی داره.

یک گروه عشق رو فقط مخصوص خدا میدونن یعنی تنها معشوق رو فقط خدا میدونن و عشق به غیر خدا براشون معنا نداره.

گروهی دیگر عشق رو  تنها مایع گناه میدونن واون رو وسیله ای برای وسوسه های شیطان میدونن

گروهی دیگر عشق رو به دو دسته عشق حقیقی و عشق زمینی تقسیم میکنن و هرکدوم رو در جایگاه خود مقدس و پاک میدون این گروه عشق حقیقی رو عشق به خدا وعشق زمینی رو عشق به جنس مخالف(پدر مادر.همسر.فرزند)میدونن . که من با این گروه موافقم وباکمی تبصره جزئی از این گروه هستم.

تبصره ای که من میزارم اینه که عشق حقیقی و عشق زمینی جدا از هم نیستن بلکه این دو مکمل هم هستن یعنی عشق به خدا باعث عشق به غیر خدا  میشه ویک عشق واقعی به غیر خدا باعث افزایش هرچه بیشتر عشق به خدا میشه. من معتقدم عشق به یک شخص  باعث میشه انسان دست ازکارهای اشتباه خود برداشته وخود رو بیشتر از پیش به کارهای خوب وشایسته نزدیک کنه که این ممکن نیست مگر با عشق به خدا.(مثل اتفاقی که داره برای من می افتد و افتاده)

خوب  یک گروه هم عشق رو فقط وفقط وسیله ای برای خوش گذرانی قرار میدن که به این عشق نمیگن میگن دروغ.

خوب حالا شما جزو کدام گروه هستین؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

mahsan
ساعت22:56---10 بهمن 1389
salam doste man khaste nabashi veblage nazaniniye
aramesh dad behem
manam ba u movafegham bazam behet sar mizanam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 28 آبان 1389برچسب:,| 19:35 | مرتضی|

De$ign:khanoomi